Äntligen vår … !!!

Nu är äntligen våren här , så idag blev det lite nya vår blommor ute eftersom vi inte har fått ned några lökar i jorden så fick jag åka och köpa lite blommor. Men nu så har vi fått lite färgklickar i alla fall vid entrén .
Vi har fått dessa enormt tunga krukor av dem vi köpte huset av så dessa står ute året runt.
Min lilla kruka som jag fick utav Åsa i inflyttningspresent hänger alltid med varje säsong, framför den en glas burk som jag planterade en blå pärlhyacint och knöt ett spetsband runt. Ett utav mina loppisfynd.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

