Nu är jag igång igen …

Det har varit lite lång blogg torka här ett tag men nu när skolan är igång igen så kommer det att bli lite mera action här igen.. Kommer mestadels att lägga upp lite projekt vi gör i skolan .

Här kommer en bild på en ask i lera som jag har gjort i skolan idag. Detta projekt gör vi i vårat ämne formgivning där vi fick tilldelat oss ett tema och mitt tema är ” Blomster “ Vi skulle göra 3 st som skulle se ut att dom hörde samman och minst 1 st med lock till. Så detta är 1 uta v 3 askar så jag kommer visa alla 3 sen när dom är klara.

Kanske skall tillägga att den kommer inte att vara brun sen utan skall få en vitaktig färg sen…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Nu är jag igång igen …

Leave a Reply

