Trött .. !!!

Här är jag igen, har inte hunnit med min blogg så mycket som jag skulle vilja . I skolan planeras det just nu för fullt inför en redovisning där vi skall presentera våran lilla butik som vi nu bygger upp från början. Jag har även varit med och byggt upp Hjärterum nere i stan , så det har blivit väldigt långa arbetspass denna vecka. Snittat mellan 10 – 14 timmars arbetspass. Men så fint det blev och vilket gäng att få äran att jobba med. Även om det varit långa pass så har det varit så himla kul.

Vi bygger även vår lilla butik i en liten miniatyr modell och så här ser min lilla butik ut än så länge…

 

En liten mera färgglad del och sedan en lite mera neutral del , notera min fina bollfrans som skall symbolisera som en liten ljusslinga. Lite fantasi får man allt ha, har även fått dit en liten hylla på ena väggen som skall vara en tallrikshylla. Hela modellen är byggd i kaparskivor med datautskrivet papper som lite färg på möbler mm.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

